23 Haziran 2008 Pazartesi

Küçükken Başı Beladaymış

Son yayınlanan programda gençlik zamanlarını anlatan Ar, birbirinden komik ve inanılmaz olaylarada yer verdi."Haydi Gel Bizimle Ol" programında gece boyunca güzel bir sohbet oluşan Ar,gençlik anılarını anlatmaya başlayınca sohbet dahada bırakılmaz oldu ve saatlerce sürdü.Müjde Ar lise yıllarında 25 mevcutlu sınıfda 19 erkek bulunduğunu ve bunların 15'inin kendisine aşık olduğunu iddaa etti."Benim için her hafta en az iki üç adet kavga çıkardı.Birbirlerini benim önümde yerdi.Akılları sıra kendilerini bana beğendirecekler.İşte çocukluk adı üzerine kimin ne yaptığı hiç belli olmuyor" dedi.Aysun Kayacı ise " Peki Müjde Abla geriye kalan 4 erkek niye sana sulanmıyordu" dedi.Bunun üzerine ne diyeceğini şaşıran Müjde Ar, "Onların kızlarla pek alakası yoktu.Gerçi biri vardı,çok zor bir erkekti.Benimle hiç ilgilenmezdi.Benden adım beklerdi.Bende o adımı bir sene sonra attım.Uzun süren bir arkadaşlığım oldu.Hayatımın güzel zamanlarından biriydi.Ancak çoğu genç gibi bizimde ilişkimiz bitti" dedi.İzleyenleri anlattıkça ekrana bağlayan Müjde Ar,gayet güzel ve başarılı bir program geçirdi.Programa katılan konuklarında çok zevk aldıkları gözlendi.Bu program çıktı çıkalı en güzel bölümlerden biri oldu sanırım.Herhalde Müjde Ar,hep böyle anılarını anlatsa,reytingler tavan yapar.

Hiç yorum yok: