16 Temmuz 2008 Çarşamba

Müjde Ar ile Çok İlginç Röportaj 2

Müjde Ar ile devam eden inanılmaz konuşmaların devamını aşağıdan okuyarak takip edebilirsiniz.Mutlaka okulamalısınız ki Ar hakkındaki düşünceleriniz netleşsin.

Uzun süren evlilik insanı sıkar mı?

-Sıkmaz mı? Sen hiç evlenmedin mi? Biz niye hababam koca değiştirdik. Üç kere evlendim. (gülüyor)

Şimdi Ercan Bey (Karakaş) ile evliliğinizde çok mutlusunuz ama...

-Çok mutluyum, çünkü melek gibi bir adamla birlikteyim. Ne dersem "Peki" diyor.

Her şeye "Peki" diyen erkek sıkıcı olmuyor mu?

-Yok... Çok iyiymiş. Ben de hep tersini iyi sanıyordum ama değilmiş. Kadınlar hep arıza erkeklerin peşinden gidiyor ama böylesi daha iyiymiş. Ercan Bey çok duru. Bizim gibi bir aileye 13 yıldır dayanıyor.

Nasıl tanıştınız?

-Nasıl tanıştığımızı hatırlamıyorum çünkü biz birkaç kere tanıştırılmışız. Bir yemekte yanyana oturmuşuz, yarım saatten fazla konuşmuşuz onu bile hatırlamıyorum. Her seferinde "Sizinle şurada tanışmıştık" diye hatırlatmış ama ben "öyle mi" diye geçiştirmişim.

Üç yıl önce evlendiniz. İlişki ve evlilik arasındaki fark ne?

-Ben hiçbir şey anlamadım. Hiçbir fark yok, aynı. Bana hiç evlenmişim gibi gelmiyor. Hâlâ Ercan'a çok aşığım. Aşkım eksilmiş değil.

Bunun sırrı ne?

-Bunun sırrı böyle koca bulmak (gülüyor). İki insan biraraya geliyor ya anlaşıyor, ya anlaşamıyor. Biz birbirimize aşığız.

Hiç yorum yok: